1. Bezorging

LUMZ-at-Work.nl heeft meerdere soorten bezorging afhankelijk van het bestelling:
 
Kleine en enkele artikelen
Bevat je bestelling slechts een minimaal aantal artikelen? En zijn deze artikelen compact, veilig verpakt en niet erg zwaar? Dan zal het artikel door een groot transportbedrijf bij je thuis of op kantoor worden bezorgd. Je ontvangt een track en trace code per mail zodra je bestelling door ons is overgedragen aan het transportbedrijf. Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan kan je bestelling bij de buren worden afgeleverd.
 
Grote en meerdere artikelen
Bevat je bestelling meerdere artikelen? En/of zijn deze artikelen van groot formaat of erg zwaar? Dan nemen we telefonisch contact met je op om een bezorgmoment in te plannen en wordt je bestelling door onze logistieke partner bezorgd op het afgesproken dagdeel. Onze transporteur kan een half uur voor bezorging bellen om het tijdstip van bezorging aan te geven. Hierdoor hoef je niet onnodig te wachten op de levering of een half dagdeel vrij te houden. Als je de bezorgafspraak wilt verplaatsen dan dient dit minimaal 24 uur voor de afspraak telefonisch of per mail aan te worden doorgegeven. Wij zullen de artikelen binnen en in dozen afleveren. De woning of het bedrijf dient zich te bevinden op de begane grond of op een etage die bereikbaar is middels een lift. De goederen dienen dan wel, logischerwijs, in de lift te passen. Let op: De meubels worden door één man geleverd, tenzij anders aangegeven bij het maken van de bezorgafspraak. We vragen je dan ook soms om een handje te helpen. Wil of kan je niet helpen, neem dan contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
 
Meerdere artikelen voor grote(re) projecten met of zonder montage
Bestel je voor een zakelijk project van grotere omvang en/of bevat je bestelling veel artikelen? Dan bespreken we tijdens het samenstellen van je nieuwe kantoormeubilair ook de bezorg- en montage mogelijkheden. We denken met je mee en stemmen specifieke momenten en mogelijkheden persoonlijk met je af.
 
Mocht je specifiek voorkeur hebben voor één van de bezorgopties, geef dit dan door bij het opmerkingenveld bij de bestelling. Hier zullen wij dan rekening mee houden.
 
Bezorging in België
De indicatie van levertijd die staat aangegeven bij ieder product geldt ook wanneer je je bestelling in België wilt laten bezorgen. Er zijn doorgaans geen extra kosten verbonden aan levering in België.
 

2. Weekend bezorging

Liever bezorging buiten kantooruren om? Wij bieden ook de mogelijkheid aan de meubels op zaterdag te bezorgen, afhankelijk van de locatie van het bedrijfspand of de woning. Afhankelijk van het product zal er telefonisch contact worden opgenomen om een afspraak te maken. Op dag van levering kun je contact met ons opnemen voor een tijdsindicatie, zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven. Daarnaast kan de chauffeur een half uur voor aankomst bellen. Heb je nog vragen over bezorging in het weekend? Neem dan contact met ons op per telefoon 088-0 222 777 of via email: [email protected]

3. Levertijd

Bij alle artikelen staat aangegeven wat de levertijd is. De levertijden zijn in twee hoofdcategorieën te verdelen:

1. Vandaag besteld, morgen in huis
2. Levertijd in dagen/weken

Vandaag besteld, morgen in huis
Als bij een artikel staat aangegeven voor 16 uur besteld, de volgende dag in huis, dan geldt dat als bij ons de bestelling binnen is voor 16 uur op maandag tot en met vrijdag, het de volgende werkdag bezorgd kan worden. Afhankelijk van het product en het adres zal dezelfde dag door onze transporteur telefonisch contact opgenomen worden om de levering af te stemmen. Heb je nog vragen over vandaag besteld, morgen in huis bezorgingen? Neem dan contact met ons op per telefoon 088-0 222 777 of via email: [email protected]

Levertijd in dagen/ weken
De artikelen waar een levertijd in weken staat aangegeven worden binnen deze periode afgeleverd. Voor de meeste van deze artikelen wordt van te voren gebeld door onze koerier om een afspraak voor levering in te plannen.

Meerdere artikelen met verschillende levertijden
Heb je meerdere artikelen besteld? Dan bezorgen we alle artikelen in één keer zodra de bestelling compleet is. Heb je artikelen besteld die je eerder wilt ontvangen dan de langste levertijd? Dan is het mogelijk om de bestelling in twee delen te leveren. Neem hiervoor contact met ons op per telefoon 088-0 222 777 of via email: [email protected]

 

4. Verzendkosten

LUMZ at Work rekent geen verzendkosten voor alle bestellingen boven EUR 50 binnen het vaste land in Nederland en België. Voor bestellingen onder de EUR 50 rekenen wij EUR 10 aan bezorgkosten. De bezorgkosten die aangegeven staan op onze website gelden alleen voor bezorgingen in Nederland en België op het vaste land. Wil je je bestelling op een eiland in Nederland laten bezorgen, neem dan contact met ons op.

5. Afhalen

Er is ook een mogelijkheid om de bestelling bij ons op te komen halen in Houten (Utrecht). Dit kun je aangeven in het afrekentraject door de optie ‘Afhalen in de showroom’ te selecteren.
Zodra je bestelling gereed staat om te worden afgehaald, informeren we je telefonisch of per mail dat de bestelling klaar staat. De artikelen kunnen dan tijdens winkelopeningstijden opgehaald worden aan de Hoofdveste 22 in Houten. Voor winkelopeningstijden verwijzen wij je naar ‘Showroom’ op de informatiepagina.